BC Sint Albert
http://www.sintalbert.tk
W
WebMaster 09/02/2006 18:35
82.176.147.*

Best of the Best

Afgelopen woensdag 8 februari 2006 werd het toernooi Best of the Best gespeeld in de Wima te Sint Niklaas. Daarbij sprong Jaimy Harte in de voorrondes uit zijn door door over 4 games een gemiddelde van 193.75 te gooien. Tevens was dit de hoogst gemiddelde van het toernooi, want niemand kwam daar overeen, zelfs niet in de finale.

Na de voorrondes gingen de 8 beste door. Daar werd het even spannend want Wilco van Delft gooide 213 en Philip 210. Na deze ronde gingen de 4 beste door naar de halve finale. Daar ging Philip mee aan de haal met 215. Helaas haalde Jaimy niet de halve finale en ook helaas haalde Wilco niet de finale.

De strijd ging over 1 game in de finale tegen Koen en Philip, waaruit bleek dat Philip de sterkste hand had. Philip won van Koen met 20 pins verschil. 185 tegen 165.

Gefeliciteerd Philip en tot volgend jaar.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

N
Nicky Velders 28/03/2006 08:42
193.190.172.*
Proficiat al zeker aan Philip De Roo en ook aan Jaimy met de hoge scores. Jammer genoeg kon ik er tijdens deze best of the best niet bij zijn (was in barcelona), maar ik zal mijn best doen er bij de volgende wel te zijn.

Groetjes,

Nicky

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |